Переглянути всі підручники
<< < 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > >>

 

Мудрість народна
6. І. Прочитайте прислів'я і приказки. Погрупуйте їх і запишіть у два стовпчики: а) поради щодо спілкування; б) застереження. 1. Рана загоїться, зле слово — ніколи. 2. Слово не стріла, а глибоко ранить. 3. На велике діло — велике слово. 4. Ласкаве слово ніби весняний день. 5. Наймогутніша зброя — слово. 6. Усе гине, та добре слово вічне. 7. Слова — як мед, а діла — як полин. 8. Добре слово краще, ніж гроші. 9. Умієш говори­ти — умій слухати. 10. Що маєш казати — наперед обміркуй. 11. Слово до слова — зложиться мова. 12. Умій вчасно сказати і вчасно замовкнути.
Комунікативний практикум
II. Побудуйте міркування за змістом останнього вислову. Доведіть, що ця порада стосується діалогічного спілкування. 7. Об'єднайтесь у групи і проведіть дискусію (полілог) на одну з поданих тем. 1. Що я знаю про слова процент і відсоток? 2. Як правиль­ніше — аеродром чи летовище? 3. Що це за слова — вертоліт, гелікоптер, гвинтокрил?
Комунікативний практикум
8. Підготуйте виступ для шкільної радіоперерви на тему «Як ми впливаємо на співрозмовників під час спілкування?». Викорис­тайте тексти попередніх вправ. Подумайте і дайте відповідімаишаананаиаанмш 1. Чому мова — засіб спілкування, а мовлення — "процес спілкування? 2. Як ви розумієте поняття спілкування (комунікація)? 3. Яку роль відіграє рідна мова у розвитку особистості? 4. Коли і як ми впливаємо на співрозмовника? 5. Чи виявляється у спілкуванні рівень культури мовлен­ня? Як саме? 6. Наведіть приклади мовних засобів впливу на людину під час спілкування.
8

 

Переглянути всі підручники
<< < 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > >>
Hosted by uCoz