Переглянути всі підручники
<< < 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > >>

 

ПИТАЮТЬ ЧАСОМ ЖУРНАЛІСТИ
Питають часом журналісти, колеги з радіо й газет:  Чи не могли б ви розповісти, як мислить, пишучи, поет? Як тему він бере сучасну, шукає творчого ключа? І як вплива на творчість власну робота перекладача?  Що ж, мушу брать бика за роги: нелегко щось своє утнуть. Та все ж поета перемоги тут більш чи менш одразу ждуть. Бо серце, схоже на радара, в секунду ловить безліч хвиль. А вже як не стає зусиль, кричиш: «Який же я нездара!..» Д. Білоус II. Проаналізуйте розділові знаки в діалозі. Пригадайте, як назива­ються висловлювання співрозмовників у діалогічному тексті. III. З'ясуйте лексичне значення виділеного слова (у разі потреби зверніться до тлумачного словника). Запишіть із ним складне ре­чення, використовуючи сполучники бо, щоб.
Комунікативний практикум
24. Уявіть себе редактором дитячого журналу «Клякса». Для ство­рення замітки вам необхідно взяти інтерв'ю у восьмикласників про враження від переглянутого серіалу про життя підлітків. Складіть і запишіть діалог редактора з глядачем серіалу. Розпитайте про його особисте ставлення до героїв, про його думку щодо задуму режисера.
Видатні українці
25. І. Прочитайте текст із пропущеними розділовими знаками. Визначте стиль мовлення. Аргументуйте свою думку. Доберіть і за­пишіть ключові слова для розповіді про відому українську поетесу, її життєвий і творчий шлях. Я бачив Лесю на літературному вечорі. Зібралось багато молоді. Лесю, що сиділа поруч з матір'ю, одразу впізнали. Леся серед нас, наша Леся... пішло по залу. Ларисо Петрівно, прочитайте нам що-небудь попросив набравшись хоробрості юнак у студентській формі. «Досвітні огні»! почулося. І ось Леся на невеликій естраді. Молодь довго аплодує своїй улюбленій поетесі. Вона піднімає руку, немов хоче погасити цей шквал щирого захоплення і пошани. Настає тиша. Напру­жена тиша. І серед неї наростають слова, вони, мов снігова

 

Переглянути всі підручники
<< < 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 > >>
Hosted by uCoz