Переглянути всі підручники
<< < 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 > >>

 

страждання» Сковорода навчав бути обачливим у виборі друзів дружба дає змогу людині висловити потаємні почуття та знайти підтримку тих, хто поділяє її думки й почуття тож справді як стверджує українське прислів'я людина без друзів — що дерево без коріння (За Л. Сохань). II. Підкресліть у реченнях однорідні члени. Визначте, чим вони вира­жені і як між собою з'єднані.
Комунікативний практикум
III. Складіть діалог на тему «Як знайти нових друзів?», використову­ючи вставні слова і словосполучення. Вкажіть значення вставних одиниць.
374. І. Прочитайте речення. З'ясуйте, чи є вони зв'язним вислов­люванням. Переставте їх так, щоб утворився текст. Запишіть, роз­ставляючи потрібні розділові знаки. ДМИТРО НИТЧЕНКО 1. Працює в культурно-освітній ділянці Української Гро­мади творить і очолює Літературно-мистецький клуб імені Василя Симоненка стає членом об'єднання українських письменників «Слово» та головою його австралійського від­ділу. 2. В Австралії Нитченко вперше оселившись у Мельбурні стає одним з організаторів українського громадського й куль­турного життя. 3. Дмитро Нитченко народившись 1905 року на Полтавщині з 1949 р. живе в Австралії. 4. Найбільше праці мабуть він вклав в українську освіту та літературу. 5. Працю­ючи на виробництві Нитченко невпинно пише й публікує під псевдонімом Дмитро Чуб вірші нариси оповідання описи подо­рожей та розвідки на літературні теми. 6. Упродовж кількох десятиліть працює директором та вчителем українських суботніх шкіл. 7. Він безупинно заохочує до художнього писан­ня нових людей зокрема молодих авторів шкільного віку. 8. Ушановуючи його працю Наукове Товариство імені Шевчен­ка іменує його своїм дійсним членом. 9. В Україні було закладено основи його літературної кар'єри, у Харкові він працював у ви­давництві та педагогом. 10. Згодом протягом тривалого часу очолює новостворену Українську Центральну Шкільну Раду Австралії (За М. Павлишин). II. Зробіть усний пунктуаційний аналіз простих ускладнених речень за схемою: 1) назвіть розділовий знак; 2) визначте, яку функцію він виконує в реченні; 3) сформулюйте пунктуаційне правило.

 

Переглянути всі підручники
<< < 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 > >>
Hosted by uCoz