|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
емоційний страж переконань. 6. Роки дитинства це насамперед виховання серця. 7. Людина така, яке її уявлення про щастя. 8. Закоханий у себе не може бути здатний на справжню любов (В. Сухомлинський).
II. Визначте вид присудків та спосіб їх вираження. У яких реченнях ужито прості присудки? Якою формою дієслова вони виражені?
III. У якому реченні підмет виражений дієприкметником, що переходить в іменник?
Пунктограма Тире між підметом і присудком
Праця людини — окраса і слава,
Праия людини — безсмертя її! (В. Симоненко).
|
|
|
|
|
|
|
Видатні українці
|
|
|
|
|
|
|
87. Кого називають меценатами? Пригадайте їхні імена. Складіть і запишіть 2—3 речення, пов'язавши зображене на фотоілюстраціях.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
88. І. Перебудуйте речення так, щоб між підметом і присудком уживалося тире. Порівняйте спосіб вираження присудків у реченнях.
1. Інтелігентністю є здатність до розуміння, до сприйняття, толерантне ставлення до світу й до людей (Д.Лихачов). 2. Дружба є могутнім і невичерпним джерелом доблесті, мужності і стійкості. 3. До найголовнішого в людській дружбі належить відданість високому, ідеальному. 4. Дружбою можна назвати віру в людину, вимогливість до неї (В. Сухомлинський). 5. Добро і зло нині належать до моральних кате-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|