Переглянути всі підручники
<< < 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 > >>

 

  1. Здійснюється загальне ознайом­лення зі змістом тексту — .... 2. Швидкий перегляд тексту з метою пошуку певного факту, слова — .... 3. Критичне читання, у процесі якого фіксується увага на потрібній інфор­мації — .... II. Поміркуйте, який вид читання мовчки ви застосуєте: а) опрацьо­ вуючи науковий текст підручника; б) переглядаючи довідкову літера­ туру; в) ознайомлюючись із матеріалом газети. 93.1. Ознайомтеся з пам'яткою. Пам'ятка Як працювати над текстом із метою вивчального читання мовчки 1. Читаючи мовчки текст, заглиблюйтесь у його зміст, на­магайтеся зрозуміти взаємозв'язок описаних явищ, фактів, подій. 2. Максимально повно охоплюйте нову інформацію, визна­чаючи основну і другорядну. 3. З'ясовуйте особливості композиції тексту. 4. Запам'ятовуйте причиново-наслідкові зв'язки між яви­щами. 5. Ставтесь до прочитаного творчо і критично. II. Прочитайте текст мовчки, скориставшись вивчальним видом читання. З'ясуйте швидкість читання за 1 хв. МОВА І МИСТЕЦТВО Мова є основою всіх словесних мистецтв як усних, так і писемних. Без людської мови не було б ні усної словесності, ні поезії, ні прози. Усі словесні мистецтва є динамічними мистец­твами, бо вони виявляються в часі. А що, власне, ми називаємо мистецтвом? Можна сказати так: мистецтво — це творча діяльність людей, спрямована на створення естетичних цін­ностей. У цьому визначенні цінностями називається все те, що для людей має не матеріальну, а духовну вартість, що задовольняє як їхні почуття, так і їхній розум. Якщо розрізняти динамічні та статичні мистецтва, то до перших можна віднести, крім словесного мистецтва, ще музи­ку і балет (мистецтво танців). Статичними можна назвати живопис в усіх його різновидах: художню графіку, орнаменталістику — мистецтво створення орнаментів — візерунків,

 

Переглянути всі підручники
<< < 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 > >>
Hosted by uCoz