Переглянути всі підручники
<< < 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 > >>

 

     
   
  (жодну, всяку, кожну) мить, то ж (ту, цю, оту) (твою, мою, ва­шу) (близьку, сердечну, любиму) сповідь, як клятву вірності, сприйми! (С. Василенко). II. Запишіть речення, підкресліть означення,. Схарактеризуйте їх, скориставшись алгоритмом. АЛГОРИТМ характеристики означення  
   
   
   
      100. І. Прочитайте текст мовчки. Визначте його стилістичну належність. Підготуйте усний переказ. ДНІПРО-СЛАВУТА Славутич, Борисфен, Данапріс... Багато було імен у ріки, голубий пруг якої тягнеться на дві тисячі двісті вісімдесят п'ять кілометрів, що майже дорівнює відстані від Києва до Парижа, а площа ї ї розгалуженого басейну не набагато менша, аніж територія Франції. Одна з численних легенд розповідає таке. Після перемоги над печенігами великий князь Святослав повертався до Києва. їхав лівим, пологим берегом. На зустріч із князем виходило населен­ня й уклінно вітало відважного витязя. Кожний уважав за честь щось подарувати своєму оборон­цеві: хто щит і меч власної роботи, хто шмат до­мотканого полотна, хто дзбан із медом. А один сіромаха не мав нічого. Метнувся він до Сла­вутича, набрав у пригорщі води і приніс князеві: «Прийми, кня­зю, цю дніпрову воду, чим багаті, тим і раді» (За О. Ємченком). II. Поясніть правопис слів у рамці. Уведіть їх у самостійно складені речення.  
   
     

 

Переглянути всі підручники
<< < 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 > >>
Hosted by uCoz