|
|
|
|
|
|
|
|
(жодну, всяку, кожну) мить, то ж (ту, цю, оту) (твою, мою, вашу) (близьку, сердечну, любиму) сповідь, як клятву вірності, сприйми! (С. Василенко).
II. Запишіть речення, підкресліть означення,. Схарактеризуйте їх, скориставшись алгоритмом.
АЛГОРИТМ характеристики означення
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100. І. Прочитайте текст мовчки. Визначте його стилістичну належність. Підготуйте усний переказ.
ДНІПРО-СЛАВУТА
Славутич, Борисфен, Данапріс... Багато було імен у ріки, голубий пруг якої тягнеться на дві тисячі двісті вісімдесят п'ять кілометрів, що майже дорівнює відстані від Києва до Парижа, а площа ї ї розгалуженого басейну не набагато менша, аніж територія Франції.
Одна з численних легенд розповідає таке. Після перемоги над печенігами великий князь Святослав повертався до Києва. їхав лівим, пологим берегом. На зустріч із князем виходило населення й уклінно вітало відважного витязя. Кожний уважав за честь щось подарувати своєму оборонцеві: хто щит і меч власної роботи, хто шмат домотканого полотна, хто дзбан із медом. А один сіромаха не мав нічого. Метнувся він до Славутича, набрав у пригорщі води і приніс князеві: «Прийми, князю, цю дніпрову воду, чим багаті, тим і раді» (За О. Ємченком).
II. Поясніть правопис слів у рамці. Уведіть їх у самостійно складені речення.
|
|
|
|
|
|
|
|
|