Переглянути всі підручники
<< < 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 > >>

 

роздавати похвали тим, кого знімає, не втримався, глянув на Ярославу здивовано:  Дорога наша, ти знаєш, що ти сьогодні зробила?  Це було надзвичайно, Ярославе! — вигукнув хтось зі знімальної групи.  В тім-то й річ, що це було звичайно,— заперечив опера­тор,— звичайно до геніальності. Режисер не осипав Ярославу компліментами, він тільки по­тиснув їй руку, але цей мовчазний потиск був для неї дорож­чий за слова. Отже, він схвалює її імпровізації перед камерою! Це була її творчість, її зоряні часи!.. (За О. Гончаром). Юпітер тут: прожектор. II. Знайдіть у тексті звертання. З'ясуйте, які вони за будовою. По­ясніть уживання розділових знаків (див. с. 170). III. Простежте, які вставні слова використано в тексті. Поясніть ужи­вання розділових знаків при них (див. с. 189—190). З'ясуйте, чи є в тексті слова, що не є вставними, лише однозвучні з ними. Чим вони відрізняються від вставних? IV. Скориставшись словником наприкінці підручника, з'ясуйте зна­чення слів у рамці. Поясніть їх написання.
Комунікативний практикум
269. І. Розгляньте малюнок до тексту вправи 268. Перечитайте епіграф до теми. Опишіть зображене на малюнку, намагайтесь пере­дати особливий стан героїні твору, нерозгадану силу таланту. Вико­ристовуйте вставні слова та словосполучення.

 

Переглянути всі підручники
<< < 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 > >>
Hosted by uCoz