|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Дружба оцінюється ... (міри і ступеня; часу; місця). 2. Героїзм людини виявляється ... (часу; способу дії; умови; допусту). 3. Марічка не могла говорити спокійно ... (причини; часу; умови).
II. Дослідіть, чи можна вважати змодельовані речення граматичними синонімами. Свою думку обґрунтуйте.
|
|
|
|
|
|
|
Комунікативний практикум
|
|
|
|
|
|
|
135. Складіть і запишіть діалог за одним із малюнків (на вибір). Уживайте обставини різних видів. Проведіть взаємоперевірку виконаного завдання.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мовознавче дослідження
|
|
|
|
|
|
|
136. Дослідіть, у яких конструкціях виділені слова виступають обставинами, а в яких — додатками. Свій вибір умотивуйте. Визначте спосіб вираження обставин і додатків.
Це трапилося (де?; на ч о м у?) на дорозі; твір написано (де?; поза чи м?) поза межами рідного краю; записувати рядки (де?; на чом у?) на аркушах паперу; ця книга є настільною для кожного українця (як д о в г о?; упродовж ч о г о?) впродовж багатьох десятиліть; життя письменника простежується (де?; у чом у?) у його ліриці; поет спробував зазирнути (к у д и?; у щ о?) у своє майбутнє; фасади будинків
|
|
|
|
|
|
88
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|