Переглянути всі підручники
<< < 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 > >>

 

обвилися навколо шиї та так горнуть до себе, так ніжно трем­тять. А голубі очі, мов крихітки неба, пала­ють у дитячому захопленні і близько прихи­ляються до моїх, заглядають у саму глибінь душі. Доня! (За О. Сизоненком).
II. Зверніть увагу на те, як автор описує почуття героя на пероні вокзалу. За допомогою яких речень створюється враження поспіху, розгубленості? Яка роль дієслівних форм, що в рамці, в реченнях тексту? III. Випишіть по 2—3 речення: а) з двома головними членами; б) з одним головним членом. У кожному реченні підкресліть грама­тичну основу. Як називаються речення з двома головними членами? з одним? Скориставшись матеріалом на с. 105, визначте тип таких речень. IV. Які з виділених у тексті односкладних речень поширені, які — непоширені? Свою думку аргументуйте (див. с. 105).
Мовознавче дослідження
157. І. Розгляньте таблицю. З'ясуйте, чим можуть бути виражені головні члени в односкладних реченнях. На які типи поділяються односкладні речення з головним членом у формі присудка? Односкладні речення

 

Переглянути всі підручники
<< < 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 > >>
Hosted by uCoz