|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Із секретів синтаксису
|
|
|
|
|
|
В означено-особових реченнях особа бере участь у мовленнєвій ситуації, тобто це мовець або слухач: Прокидаюсь у незрозумілій тривозі (М. Коцюбинський); Не співай мені, землячко, на чужій чужині (П. Куліш). Головна увага в таких реченнях зосереджується не на виконавцеві, а на самій дії.
|
|
|
|
|
|
|
Мовознавче дослідження
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II. Доберіть власні приклади односкладних речень, позначте в них граматичну основу. З'ясуйте, чим виражені головні члени ре чення.
|
|
|
|
|
|
|
Комунікативний практикум
|
|
|
|
|
|
|
160. І. Уявіть, що ви приїхали з далекого міста чи країни, де відпочивали. Складіть розповідь про враження від побаченого, вживаючи означено-особові речення (див. с. 105). Поміркуйте, якого стилю буде ваша розповідь.
II. Зробіть синтаксичний розбір одного з використаних вами означе но-особових речень (див. алгоритм на с. 128).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|