Переглянути всі підручники
<< < 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 > >>

 

II. Знайдіть однорідні члени речення і вкажіть, за допомогою яких сполучників вони поєднуються (див. таблицю на с. 142). Поясніть розділові знаки у реченнях з однорідними членами. III. З'ясуйте орфограми у виділених словах. IV. Скориставшись тлумачним словником, визначте лексичне зна­чення слів копиці, деркач, таганок, чирята.
Мовознавче дослідження
206. І. Пригадайте вивчене про однорідні члени речення. Роз­гляньте таблицю і дайте відповіді на подані нижче запитання. Однорідні члени речення
1. Що називається однорідними членами речення? 2. Які члени речення можуть бути однорідними? 3. Які ознаки однорідних членів? 4. На які питання відповідають однорідні члени? II. Визначте вид однорідних членів речення з тексту попередньої вправи і назвіть їх ознаки. III. Складіть висловлювання про однорідні члени речення в науково­му стилі. 207. І. Спишіть речення, вставляючи замість крапок пропущені букви. Визначте ряди однорідних членів речення (див. с. 143). 1. Радіють молодій обнові б..рези, клени, явори. 2. І цвіт, і грім, і дощ, і град — я серцем спраглим все приємлю, та збере­жу від граду сад і захищу від грому землю тв. Л. Дмитерка). 3. Приємно тягати копиці по стогу й ходити навколо стогів по насін.л. 4. Високий, чистий дзвін пер..двіщав мені радість і втіху — косовицю (3 тв. О. Довженка). 5. І барвінком, і рутою, і рястом квітчає в..сна землю, мов дівчину в з..леному гаї... 6.1 голову йому змила, і ноги умила, і в сорочці тонкій білій за стіл посадила, годувала, напувала, положила спати у кімнаті і тихенько вийшла з бат..ком з хати (3 тв. Т. Шевченка). II. З'ясуйте спосіб творення виділених слів. III. Визначте, поширеними чи непоширеними є однорідні члени в по­даних реченнях (див. с. 143—144). Доведіть правильність своєї думки.

 

Переглянути всі підручники
<< < 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 > >>
Hosted by uCoz