Переглянути всі підручники
<< < 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 > >>

 

10. Які речення називаються безособовими? На що вони вказують, що можуть виражати? 11. Як визначити неповне речення? Наведіть приклади. 12. Які розділові знаки вживаються в неповних реченнях? 204. Виконайте рівневі завдання (за варіантами). Варіант І I рівень Визначте тип односкладного речення. Спишіть. Підкресліть грама­тичну основу. Чого тільки не було в тій скрині! (Л. Орел). II рівень Вкажіть неповне речення і зробіть його синтаксичний розбір. 1) По обіді ми подалися пішки до книгарні (В. Діброва); 2) По машинах! (М. Стельмах); 3) Вода прибувала з великою люттю (О. Довженко); 4) Люблю пісні мойого краю (М. Рильський). III рівень Напишіть твір на тему «Тільки милосердне серце відкриває людині очі на неповторну красу світу» (С. Лагерлеф). Вживайте односкладні речення. Варіант II I рівень Визначте тип односкладного речення. Спишіть. Підкресліть грама­тичну основу. Скажеш гоп, коли перескочиш (Нар. творчість). II рівень Вкажіть безособове речення, в якому головний член виражений дієсловом-зв'язкою та прислівником; зробіть його синтаксичний розбір. 1) Вечоріло. Блакитне небо наче оперезалось широким ро­жевим поясом
(М. Коцюбинський);
2) Нахмарило, мабуть, дощ буде . Карпенко-Карий); 3) У лісі посутеніло (М. Коцюбинський); 4) Було прохолодно (Г. Кривда). III рівень Напишіть твір на тему «Сонце зігріває повітря, друг — душу». Вжи­вайте повні й неповні речення.

 

Переглянути всі підручники
<< < 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 > >>
Hosted by uCoz