Переглянути всі підручники
<< < 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 > >>

 

Комунікативний практикум
II. Побудуйте зв'язну розповідь про відокремлення обставин, викори­стовуючи таблицю й теоретичний матеріал на с. 228—229. 316. І. Спишіть речення, вставляючи з довідки пропущені обста­вини. Визначте їх види. 1. Коло пасіки росли яблуні й груші, ... (І. Нечуй-Левицький). 2. Часом він схоплювався серед ночі і спросоння, ... , кликав Маланку (Панас Мирний). 3. Зустріч ця, ... , ожи­вила Олену (І. Вільде). 4. Весняний вітер нетерпляче зітхає, ... (Леся Українка). 5. Степан стояв коло поруччя на палубі, ... (В. Під могильний). 6. Перед ним, ... , стояли високі вогняні гори (М. Коцюбинський). 7. Осінні дні мандрують, ... , і вечори нудьгують в димарях (П. Карманський). Довідка: посхилявши густе гілля в пасіку над вуликами; незважаючи на сумні обставини; оббігаючи узлісся та розвіва­ючи гілля плакучій березі; з якимсь жахом у голосі; як чер­ниці; на крайнебі; втопаючи поглядом у нічному небі. II. Зробіть синтаксичний розбір четвертого речення, користуючись алгоритмом. АЛГОРИТМ характеристики відокремлених обставин
Слово-диво
317. І. Прослухайте уривок із тексту, розглядаючи репродукцію картини Володимира Костецького «Повернення». Визначте тему й основну думку. Доберіть заголовок. Якого стилю текст? Аргументуй­те свої твердження.

 

Переглянути всі підручники
<< < 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 > >>
Hosted by uCoz