|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Комунікативний практикум
|
|
|
|
|
|
|
33. Уявіть, що ви готуєте домашнє завдання з географії, і одним із завдань є розповідь на тему «Чудовий край — Україна». Складіть висловлювання в публіцистичному стилі, використовуючи словосполу чення: називатися європейською, географічний центр Європи, на південному заході, багато національностей, один з найбільших куточків, складається з 24 областей та Автономної Республіки Крим.
|
|
|
|
|
|
|
Мовознавче дослідження
|
|
|
|
|
|
|
34. Розгляньте схему. Що нового ви дізналися про зв'язок слів у словосполученні? Зробіть висновок, що таке узгодження, керуваннях прилягання (див. с. 27).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
щ 35. Гра «Хто більше?». Доберіть приклади на кожний вид зв'язку слів у словосполученні за поданими фотоілюстраціями. Назвіть міста, де споруджено ці пам'ятники. Чиї імена вони увічнюють?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|