|
|
|
|
|
|
|
|
|
науки, відродження історичної свідомості и національної гідності народу. Всі вони належали до української інтелігенції, яка ніколи не обмежувала поле своєї діяльності суто національними проблемами, а поряд з усвідомленням необхідності боротьби за національне визволення прагнула домогтися й визволення соціального.
Саме їхній приклад, їхня самопожертва і непримиренна позиція демократів будили свідомість народу, кликали його до боротьби за державність (А. Трубайчук).
II. Випишіть 5—6 словосполучень (див. с. 26). Позначте головне і залежне слова. Якими частинами мови вони виражені? Які сполучення слів не є словосполученнями? Аргументуйте своє твердження.
III. З'ясуйте лексичне значення виділених словосполучень.
|
|
|
|
|
|
|
Мовознавче дослідження
|
|
|
|
|
|
|
29. І. Розгляньте схему і складіть розповідь про види словосполучень за способом вираження головного слова (див. с. 26—27).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II. Наведіть власні приклади кожного виду словосполучень.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗО. І. Прочитайте уривок із вірша Василя Голобородька і пригадайте його назву. Які словосполучення сприяють розкриттю основної думки поезії?
Ми йдемо по Україні: від степів до гір, від лісів до морів —
звідусіль виходимо на прадавні шляхи, і немає нам ліку.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|