Переглянути всі підручники
<< < 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 > >>

 

науки, відродження історичної свідомості и національної гідності народу. Всі вони належали до української інтеліген­ції, яка ніколи не обмежувала поле своєї діяльності суто національними проблемами, а поряд з усвідомленням необхід­ності боротьби за національне визволення прагнула домогтися й визволення соціального. Саме їхній приклад, їхня самопожертва і непримиренна позиція демократів будили свідомість народу, кликали його до боротьби за державність (А. Трубайчук). II. Випишіть 5—6 словосполучень (див. с. 26). Позначте головне і залежне слова. Якими частинами мови вони виражені? Які сполучен­ня слів не є словосполученнями? Аргументуйте своє твердження. III. З'ясуйте лексичне значення виділених словосполучень.
Мовознавче дослідження
29. І. Розгляньте схему і складіть розповідь про види словосполу­чень за способом вираження головного слова (див. с. 26—27).
II. Наведіть власні приклади кожного виду словосполучень.
ЗО. І. Прочитайте уривок із вірша Василя Голобородька і при­гадайте його назву. Які словосполучення сприяють розкриттю основ­ної думки поезії? Ми йдемо по Україні:
від степів до гір,
від лісів до морів —
звідусіль виходимо
на прадавні шляхи,
і немає нам ліку.

 

Переглянути всі підручники
<< < 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 > >>
Hosted by uCoz