Переглянути всі підручники
<< < 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 > >>

 

хуртовина, заполонили зал і всіх, хто був у ньому, підхопили і понесли туди, де «досвітні огні вже горять»... Кожне полум'яне слово поетеси, кожен жест її горів і кли­кав до борні, і тепер перед нами стояла уже не слаба, змучена недугою постать, а всевладний титан. Вставай, хто живий, в кого думка повстала!.. І знову буря оплесків (За О. Лисенком). II. Випишіть речення з прямою мовою, розставляючи розділові зна­ки. Поясніть їх уживання. III. З'ясуйте зміст виділеного речення. Як автор описує силу поетич­ного слова? Яка роль простих і складних речень у цьому тексті?
Краса врятує світ
IV. Розгляньте репродукцію картини Віктора Зарецького «Леся Українка в гурті «Плеяда». Як художник відтворив описану в тексті подію? Якою він зобразив поетесу?
В. Зарецький. Леся Українка в гурті «Плеяда» Подумайте і дайте відповіді 1. Чим відрізняються прості речення від складних? 2. Як з'єднуються між собою частини складного речення? 3. З яких частин складаються речення з прямою мовою? Які розділові знаки вживаються при прямій мові? 4. Які розділові знаки ставляться при діалозі?

 

Переглянути всі підручники
<< < 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 > >>
Hosted by uCoz