Переглянути всі підручники
<< < 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 > >>

 

4. Чому не відокремлюються головні члени? 5. Як відокремлені члени впливають на зміст речення, тексту? 6. У яких випадках відокремлюються означення? 7. Чим можуть бути виражені відокремлені означення? Наведіть приклади. 8. Коли відокремлюються прикладки? Наведіть при­клади. 9. Чим можуть бути виражені відокремлені обставини? Наведіть приклади. 10. Чим відрізняються уточнювальні члени речення від решти відокремлених? 11. У яких випадках відокремлені члени речення відділя­ються тире? 12. У яких стилях мовлення і з якою метою вживаються речення з відокремленими й уточнювальними членами? 355. Виконайте рівневі завдання (за варіантами). Варіант 1 I рівень I. Спишіть текст, розставляючи потрібні розділові знаки. Підкресліть відокремлені члени речення. Було у матері три сини. Спритні мов соколи мудрі і добрі як старі і бувалі люди шляхетні і дужі наче ясени. Поклика­ли їх до війська рідну землю боронити від ворога. Хоробро билися брати. Ставали вони на бій плече в плече. Завжди два по боках, а один посередині. І цей живий трикутник був не­здоланний (Нар. творчість). II. Поясніть написання виділеного слова. II рівень I. Зробіть синтаксичний розбір речення. Тугий сніпок, наче гарячий серпень, красується на вишито­му рушникові (В. Скуратівський). II. Перебудуйте подане речення так, щоб відокремлений член стояв перед означуваним словом. Як зміниться інтонація і пунктуація речення від такої перебудови? III рівень І. Утворіть варіанти поданого речення, щоб воно містило: а) відо­кремлене означення; б) відокремлену прикладку; в) відокремлену

 

Переглянути всі підручники
<< < 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 > >>
Hosted by uCoz