|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Хто не жив посеред бурі, той ціни не знає силі, той не знає, як людині боротьба і праця милі (Леся Українка). 3. Є тисячі доріг, мільйон вузьких стежинок. Є тисячі ланів, але один лиш мій (В. Симоненко). 4. П'ять пальців твоєї руки неоднакові. Де ж ти бачив двох подібних людей? (В. Підпалий). 5. Сміливі завжди мають щастя (/. Багряний).
|
|
|
|
|
|
|
Комунікативний практикум
|
|
|
|
|
|
|
65. Розгляньте малюнок. Чи типовою є зображена ситуація? Схарактеризуйте дії кожного з підлітків і дайте їм оцінку. Уживайте підмети, виражені різними способами.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Комунікативний практикум
|
|
|
|
|
|
|
66. Напишіть невеликий твір на тему «Який рівень культури спілкування можна назвати високим?». Підкресліть головні члени речення. Визначте, чим вони виражені.
67. І. З'ясуйте межі речень. Спишіть текст, розставляючи пропущені розділові знаки. Визначте, яким членом речення виступають виділені слова. Дайте повну характеристику підмета, скориставшись алгоритмом на с. 49.
|
|
|
|
|
|
|
ментальність
|
|
|
|
Кожен із нас не може жити поза суспільством, а жити в суспільстві означає дотримуватися законів і норм спів-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|