Переглянути всі підручники
<< < 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 > >>

 

Пишні левади пропахли медовим ароматом. Бавляться на них у веселому танці білі, салатові й голубенькі метелики, з досвітку й до смеркання заклопотано гудуть огрядні джмелі й трудівниці-бджоли. Кому не хочеться поласувати духмя­ним медом із розмаїтого травозілля! (За М. Яценком). II. Зробіть синтаксичний розбір виділених словосполучень. III рівень Напишіть твір-роздум на тему «Словосполучення» — цікавий розділ синтаксису». Варіант 2 I рівень Вкажіть рядок, у якому всі словосполучення однакові за будовою (прості чи складні). 1. Переїзд до Львова; лірика Павла Тичини; болісно пере­живати; чистота дитячої душі; крізь усі випробування; при­святити життя. 2. Мотиви творчості письменника; виявитися історично перспективним; початок письменницької діяльності; емоційно наснажені твори; впевнено йти вперед; відтворення дійсності. 3. Взятися за письменницьке перо; бути школою майстер­ності; взірець моральної чистоти; милуватися краєвидом; відповідати за долю людства; викресати вогонь з каменю. 4. Культура Давньої Греції; подорожувати рідною землею; бути щедрим душею; автор «Божественної комедії»; шляхами бойової слави; пальто зеленого кольору. II рівень I. Запишіть уривок із тексту. Зробіть синтаксичний розбір кожного речення (усно). Поясніть розділові знаки. На фото мати? Ні. Видатний поет не був на неї схожий. І я, після довгої розмови, насмілився запитати:  Хто вона, ця жінка? Поет підвівся з крісла й тихо, але урочисто відповів:  Моя перша вчителька. І якщо не в кожного з нас є такий портрет під склом, то я, певен, кожен із нас носить дорогий образ у своєму серці (За В. Кучером). II. Зробіть синтаксичний розбір виділених словосполучень. III рівень Напишіть твір-роздум на тему «Яка роль речень, різних за метою ви­словлювання, у художньому стилі?».

 

Переглянути всі підручники
<< < 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 > >>
Hosted by uCoz