|
II. Використовуйте речення, різні за метою висловлювання і за будовою, а також із прямим і зворотним порядком слів. Поставте логічний наголос у реченнях. Порівняйте свій твір із написаними однокласниками. Визначте найкращий.
Подумайте і дайте відповіді
1. Яке значення має порядок слів у реченні?
2. Яку роль відіграє логічний наголос у реченні? Наведіть приклади.
3. Визначте порядок слів у поданих реченнях: Сонце гріє, вітер віє з поля на долину (Т. Шевченко); Ніч темна людей всіх потомлених скрила під чорні широкії крила (Леся Українка).
4. Прочитайте речення, змінюючи логічний наголос: Вони летіли через море, несучи на крилах весну, атакували останній опір зими (Ю. Яновський). Що від цього зміниться?
5. З якою метою використовуються речення із зворотним порядком слів?
|
|