Переглянути всі підручники
<< < 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 > >>

 

Запитання і завдання для повторення й узагальнення 59.1. Дайте відповіді на запитання і виконайте завдання. 1. Що вивчають синтаксис і пунктуація? Чітко сформу­люйте визначення. 2. Що називається словосполученням? Що воно виражає? 3. Назвіть види словосполучень за способом вираження головного слова. Наведіть приклади. 4. Який зв'язок між словами може бути у словосполу­ченні? Доведіть на прикладах. 5. Що таке речення? Чим воно відрізняється від слова і сло­восполучення? 6. Які бувають речення за будовою? Проілюструйте при­кладами. 7. Які речення називаються двоскладними? односкладними? 8. Поясніть поняття просте і складне речення. 9. Як відрізнити поширене речення від непоширеного? 10. Розкажіть про види речень за метою висловлювання. Наведіть приклади. 11. Які речення за метою висловлювання можуть бути окличними? Проілюструйте прикладами. 12. Яке значення в реченнях має прямий і зворотний поря­док слів? логічний наголос? Наведіть приклади.
Комунікативний практикум
II. Складіть діалог з однокласником (однокласницею), використовую­чи подані запитання. 60. Виконайте рівневі завдання (за варіантами). Варіант 1 I рівень Вкажіть рядок, у якому всі словосполучення дієслівні. 1. Виконати завдання; мрія про щастя; читаючи книгу; думати над прочитаним; гаяти час; відповісти на запитання. 2. Пам'ятати про подвиг; думка про товариша; поглядати у вікно; спостерігати за дітьми; мрія вчитися; радість перемоги. 3. Сповнений надій; доглядати хворого; купити ліків; сподіватися на краще; одержати нагороду; повернутися в місто. 4. Працювати на совість; допомагати батькам; виконуючи доручення; вручити подарунок; вступити до інституту; чекати весни. II рівень І. Запишіть уривок із тексту на с. 44. Зробіть синтаксичний розбір кожного речення (усно). Поясніть розділові знаки.

 

Переглянути всі підручники
<< < 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 > >>
Hosted by uCoz