|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II. Випишіть із тексту односкладні речення, з'ясуйте, чим виражений у них головний член речення, і визначте їх тип (див. таблицю на с. 102—103).
III. Прочитайте слова в рамці (с. 117), пригадайте правила написання дієприкметників та дієприслівників.
|
|
|
|
|
|
|
Комунікативний практикум
|
|
|
|
|
|
|
IV. Розгляньте фотоілюстрацію і доповніть зміст тексту описом гірського краєвиду (усно).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мовознавче дослідження
|
|
|
|
|
|
|
1 76.1. Прочитайте речення, визначте їх тип та морфологічне вираження головного члена (див. с. 121 —122).
1. Снігом укрило ліси, поля. 2. У лісі зашуміло. 3. Мені не хочеться спати. 4. Нас нікому не здолати. 5. Хотілося побачити друга-однолітка. 6. Повіяло осінніми холодами.
II. Перебудуйте безособові речення на особові різних типів. Простежте, як змінилися структура і зміст речень. Чи можна вважати такі речення синтаксичними синонімами?
III. Виділене слово розберіть як частину мови.
|
|
|
|
|
|
|
Комунікативний практикум
|
|
|
|
|
|
|
177. Напишіть невеликий твір-опис на тему «Світає». Використовуйте односкладні безособові речення з головним членом, вираженим неозначеною формою дієслова.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|