|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Слово-gimo
|
|
|
|
|
|
|
185. Опишіть Почаївську лавру за фотоілюстрацією на с. 123, використовуючи називні речення (див. с. 126—127).
|
|
|
|
|
|
|
Мовознавче дослідження
|
|
|
|
|
|
|
186. І. Розгляньте таблицю й розкажіть про значення, які можуть виражати називні речення.
Називні речення
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II. Доберіть приклади називних речень, головні члени яких виражали б різні значення.
Із секретів синтаксису
Називні речення не бувають питальними, не вживаються як речення-відповіді в діалогічному мовленні.
Значення називних речень сприймається лише в теперішньому часі, оскільки в них відсутні засоби вираження часу й способу: Темінь. Луг (Ю. Мушкетик).
187. І. Прочитайте текст мовчки. Які почуття він у вас викликав? Знайдіть у тексті слова, вжиті в переносному значенні. З'ясуйте, яку стилістичну функцію вони виконують у тексті.
А ПІСНЯ — МОВ ФЕНІКС...
Усе зникало у вогнях світових потрясінь, навіть цілі народи й цивілізації. У пожарищах війн рушились мури й фортеці.
|
|
|
|
|
|
124
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|