Переглянути всі підручники
<< < 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 > >>

 

   Україні потрібне. Багато чого забрали у нас вороги. А те, що в го­лові... О, ні! Цей скарб не доступний жодній злодійській руці. А з кож­ним зустрічним добродієм я гото­вий поділитися.  Може, і так,— погодився Барилюк.— Тільки поберіг би ти себе, ні вдень, ні вночі спокою не маєш. Григорій Сковорода замислився, перебираючи в пам'яті сторінки своїх рукописів.  Хоч духовно і багатий я чо­ловік, але в одному Бог мене обділив — у часі. Короткий вік людський. Отож доведеться скупитися на години та й менше спати... (О. Паламарчук).
Глагол тут: слово. II. Прочитайте виділені речення. Доведіть, що вони неповні (див. с. 135). Випишіть їх, зробіть синтаксичний розбір (див. алгоритм на с. 137).
Комунікативний практикум
III. Розгляньте репродукцію картини Івана Жука "Григорій Сковорода". Уявіть, що ви повернулися в минуле й зустрілися з мандрівним філософом. Про що ви йому розповіли б? Запишіть вашу розмову у вигляді діалогу. Назвіть неповні речення. Чи можна побу­ дувати діалог без них?
Мудрість народна
195. І. Прочитайте. Що треба зробити, щоб відновити прислів'я і приказки? Утворіть із поданих речень неповні й запишіть їх. Доведіть, що їх зміст сприймається за контекстом. 1. Бджола жалить жалом, а людина жалить словом. 2. Вов­ка ноги годують, а мисливця ноги рятують. 3. Повний колос до землі гнеться, а порожній колос догори пнеться. 4. Один розум добре, а два розуми краще. 5. Пташка красна своїм пір'ям, а людина красна своїм знанням. II. З'ясуйте правила вживання тире в неповних реченнях (див. с. 135).

 

Переглянути всі підручники
<< < 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 > >>
Hosted by uCoz