Переглянути всі підручники
<< < 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 > >>

 

II. Дайте відповіді на запитання та виконайте завдання за текстом. 1. Назвіть головних героїв оповідання. 2. Що повчального для себе ви виявили в цьому творі? 3. Якими мовно-виражальними засобами скористався автор, щоб відтворити колорит родинних стосунків? Яким стилем написана розповідь? 4. Доведіть, що наведену розповідь можна вважати оповіданням. 5. Складіть словничок слів та словосполучень, які ви мо­жете використати для написання оповідання на основі почутого. III. Складіть план та усно перекажіть оповідання з обрамленням. Запитання і завдання для повторення й узагальнення 278. Дайте відповіді на запитання і виконайте завдання. 1. Що називається звертанням, яка його основна функція? 2. Назвіть способи вираження звертань. Наведіть приклади. З.Яке звертання називається поширеним, а яке — непоширеним?   4. Розкажіть про правила вживання розділових знаків при звертаннях. 5. Які слова (сполучення слів) називаються вставними? Наведіть приклади. 6. Назвіть групи вставних слів за значенням. Наведіть приклади. 7. Слова яких частин мови можуть виступати в ролі вставних? 8. У яких стилях мовлення вживаються вставні слова? З якою інтонацією їх слід вимовляти? Наведіть при­клади. 9. Які словосполучення та речення називаються встав­ними? 10. Які розділові знаки вживаються при вставних словах, словосполученнях і реченнях? 11. Чим відрізняються вставлені речення від вставних? Наведіть приклади. 12. Які розділові знаки ставляться при вставлених кон­струкціях? 279. Виконайте рівневі завдання за варіантами. Варіант 1 І рівень Назвіть рядок із вставними словами, що вказують на послідовність думок:

 

Переглянути всі підручники
<< < 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 > >>
Hosted by uCoz