Переглянути всі підручники
<< < 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 > >>

 

  кількість сторінок. Джерелом для бібліо­графічного опису слугує титульна сторінка книги. Зверніть увагу на форму запису паспортних даних книги: Кононенко В. І. Рідне слово.— К.: Богдан, 2001.— 303 с. Ця форма теж є усталеною, і щоб не припускатися тут помилок, орієнтуйтеся на бібліографічний опис, який часто вміщують перед анотацією книги. Після цього ви повинні записати план конспекту. В його основі може бути зміст книги, вміщений у кінці або на початку видання. Якщо ж зміст і структура тексту зазнають під час конспектування помітної переробки, план конспекту може значно відрізнятися від оглаву. Пункти плану доречно подава­ти і в самому тексті конспекту як назви відповідних його фрагментів, частин. Матеріали конспекту доречно записувати на одній, правій сторінці зошита. Ліва сторінка служитиме для запису власних думок, коментарів, оцінок. Згодиться вона і для різних допов­нень, уточнень, які можуть з'явитися уже після написання конспекту. Дві суміжні сторінки дадуть змогу розташувати всі записи симетрично, що значно полегшить роботу з ними. Цитати — це різновид прямої мови, правила запису якої ви вивчали на уроках мови. Але не зайвим буде нагадати, що, крім лапок, у кінці цитати ви обов'язково повинні вказати її джерело. У конспекті достатньо поставити у дужках сторінку, з якої взято цитату, оскільки на початку конспекту подають бібліографічний опис джерела. Не забувайте також ставити крапки замість пропущених при цитуванні слів, незалежно від того, на початку, в кінці чи в середині речення зроблено про­пуск. Якщо ж у цитаті випущено ціле речення або кілька суміжних речень, то тоді крапки беруться у квадратні дужки [...]. Крім того, при цитуванні ми зобов'язані відтворювати й різні авторські виділення в тексті. Будьте уважними при циту­ванні, не допускайте жодних неточностей під час передачі ав­торського тексту! кн. «Учіться висловлюватися»), II. Знайдіть у словнику наприкінці підручника значення слів, що в рамці. Складіть із ними речення. III. Складіть план прочитаного й законспектуйте його за планом. Ско­ристайтеся пам'яткою.   Пам'ятка
Як конспектувати прочитане 1. Уважно прочитайте (прослухайте) текст. 2. Визначте тему й основну думку. 3. Виділіть мікротеми (абзаци).

 

Переглянути всі підручники
<< < 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 > >>
Hosted by uCoz