|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
суєт, марнував час... І, може, від того не знав радості й щастя творчості (За І. Цюпою).
|
|
|
|
|
|
|
Комунікативний практикум
|
|
|
|
|
|
|
II. Поміркуйте, яким може бути продовження тексту. Прослухайте кілька думок своїх однокласників і виберіть найкращу тезу. ІІ. Складіть продовження висловлювання, використовуючи відповідні художні засоби.
IV. Складіть колективно складний план тексту з домисленою кінцівкою.
V. Перекажіть докладно текст, дотримуючись композиції, мовних і стильових особливостей, а також авторського задуму.
232. І. Прослухайте, слідкуючи за текстом.
Іноді вона не жувала, а лежала, підібгавши ноги, і, вгледівши кривдників, одверталася чи навіть заплющувала очі й удавала, що спить. Тоді навіть найвправнішим передражнювачам не вдавалося витягнути з неї ні звуку. Хлопці, розсердившись на таку неувагу, кричали: «Манька! Манька!» — і показували язики. Почувши своє ім'я, тварина трохи здригалась і швидко обдивляла весь гурт, а далі знов заплющувала очі й усі подальші спроби викликати її зацікавленість зневажала.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|