Переглянути всі підручники
<< < 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 > >>

 

суєт, марнував час... І, може, від того не знав радості й щастя творчості (За І. Цюпою).
Комунікативний практикум
II. Поміркуйте, яким може бути продовження тексту. Прослухайте кілька думок своїх однокласників і виберіть найкращу тезу. ІІ. Складіть продовження висловлювання, використовуючи відповідні художні засоби. IV. Складіть колективно складний план тексту з домисленою кінцівкою. V. Перекажіть докладно текст, дотримуючись композиції, мовних і стильових особливостей, а також авторського задуму. 232. І. Прослухайте, слідкуючи за текстом. Іноді вона не жувала, а лежала, підібгавши ноги, і, вгледівши кривдників, одверталася чи навіть заплющувала очі й удавала, що спить. Тоді навіть найвправнішим передражнювачам не вдавалося витягнути з неї ні звуку. Хлопці, роз­сердившись на таку неувагу, кричали: «Манька! Манька!» — і показували язики. Почувши своє ім'я, тварина трохи здрига­лась і швидко обдивляла весь гурт, а далі знов заплющувала очі й усі подальші спроби викликати її зацікавленість знева­жала.

 

Переглянути всі підручники
<< < 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 > >>
Hosted by uCoz