|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вчився я добре, вчився б ... ще краще, аби мав у що взутися. Коли похолодало і перший льодок затягнув калюжки, я мчав до школи наче ошпарений. ... це навчило мене так бігати, що потім ніхто в селі не міг перегнати мене... (За М. Стельмахом).
Довідка: по-друге; зрештою; по-перше; напевно.
II. З'ясуйте смислову роль використаних вами вставних слів.
|
|
|
|
|
|
|
Комунікативний практикум
|
|
|
|
|
|
|
257. Напишіть в публіцистичному стилі про видатного митця, зображеного на фотоілюстрації. Використовуйте у творі вставні слова.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Прочитайте і запам'ятайте
Окремі слова, групи слів, що вказують на ставлення мовця до висловленої ним думки або характеризують спосіб її оформлення, називаються вставними. Наприклад: Отаке воно, мабуть, і є щастя (О. Сизоненко).
Вставні слова вимовляються прискореним темпом і з іншою силою голосу (зниженим або підвищеним голосом). На письмі виділяються комами.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|