Переглянути всі підручники
<< < 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 > >>

 

237. Виконайте рівневі завдання (за варіантами). Варіант 1 I рівень Визначте серед поданих речень ускладнене однорідними означеннями: 1) Хотів би я бути міцним і суворим, на славу байдужим, на слово нескорим... (А. Малишко); 2) ...І квітла, снила, парувала Важка чорноземна рілля (А. Малишко); 3) Україно тернова, свята і висока, не зів'януть її корогви золоті
(Т. Севернюк);
4) Часто чуємо, яка важка вона, творча праця, як нам нелег­ко
(О. Гончар).
II рівень I. Спишіть уривок із тексту. Поясніть розділові знаки. Серед нашого народу, скажу я вам, трапляються всякі прізвища — чудернацькі, химерні, дивовижні, неправдо­подібні. Про ніякі й мови ніякої: вони веселою усмішкою не скроплять вуста, глузливим жаром не запалять очей... (За Є. Гуцалом). II. Зробіть повний синтаксичний розбір виділеного речення. Схарак­теризуйте однорідні члени. III рівень Напишіть твір-розповідь на тему «Роль однорідних членів речення у висловлюваннях ». Варіант 2 I рівень Вкажіть речення з однорідними додатками: 1) Над Россю, Дніпром і Сулою в задумі шепочуть гаї (В. Симоненко); 2) Поряд з творами російських письменників том за томом постали на полиці книги білорусів і казахів, узбеків і ла­тишів... (О. Гончар); 3) Наша література спроможна творити значне, довговічне
(О. Гончар);
4) Усе здавалось прекрасним і простим: вітер, хвилі і сонце над нами (І. Савич). II рівень І. Спишіть уривок із тексту. Поясніть розділові знаки. Сумно і смутно людині, коли висихає і сліпне уява, коли, обертаючись до найдорожчих джерел дитинства та юнацтва,

 

Переглянути всі підручники
<< < 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 > >>
Hosted by uCoz