|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Слово-диво
|
|
|
|
|
|
|
295. І. Прочитайте виразно уривки з поеми Олександра Олеся «Княжа Україна». Якими мовними засобами автор досягає правдивості у зображенні історії України і впливає на наші почуття?
|
|
|
|
|
|
Князем галицьким найпершим Був відважний Ростислав. Молодий, стрункий, високий, Всіх красою чарував.
|
І співець співав про його: «Гей, ти високо злетів І на батьківськім престолі, Вкритий славою, засів».
Олександр Олесь
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Комунікативний практикум
|
|
|
|
|
|
|
296. Складіть і розіграйте діалоги за поданими ситуаціями.
1. На екскурсії в музеї кераміки вас вразила краса українського орнаменту в оформленні одного із сервізів. Ви хочете описати його в прозовій або віршованій формі. Порадьтеся з однокласником (однокласницею), які вислови, образи можна дібрати для опису. Використовуйте речення з відокремленими означеннями.
2. Весняного дня ви гуляєте в міському парку (на околиці села, в лісі тощо). Вас вразило буяння зелені, квітів. Розкажіть про свої почуття однокласникові (однокласниці). У розповіді використовуйте речення з відокремленими узгодженими означеннями.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|